توقف لیورپول مقابل تاتنهام امید هردو تیم را كاهش داد
نوشته شده توسط : gogos

لیورپول امیدوار بود با پیروزی در این دیدار بتواند خود را در نهایت در جمع چهار تیم بزرگ لیگ برتر قرار دهد و تاتنهام نیز امید به كسب به سه امتیاز این بازی و تحكیم موقعیت خود برای رقابت بر سر قهرمانی داشت.

اما بازگشت ' لوییس سوارز ' به لیورپول پس از محرومیت ناشی از اظهارات نژاد پرستانه نتوانست الهام بخش تیمش برای كسب پیروزی شود.

تاتنهام نیز پس از پیروزی منچسترسیتی بر فولام در دیدار شنبه و افزایش فاصله اش با صدر جدول به هشت امتیاز ، به یك یپروزی در ورزشگاه آنفیلد احتیاج داشت تا در كورس قهرمانی بماند.

ولی بدون حضور هری ردنپ سرمربی خود كه به دلیل مشكلات پرواز در لندن سرگردان شده بود تاتنهام نتوانست بازی روان همیشگی خود را ارائه دهد.

سوارز نیز در دقیقه 66 برای لیورپول به میدان رفت ولی به رغم استقبال پرشور هواداران از این مهاجم اروگوئه ای كه هشت جلسه محروم شده بود، وی نتوانست گلی به ثمر برساند.

علاوه بر این حضور 24 دقیقه ای وی در زمین بدون مشكل نبود چرا كه در طول همین مدت یك كارت زرد از داور دریافت كرد.

تساوی در این دیدار هفته بیست و چهارم باعث شد تا تاتنهام با كسب یك امتیاز اندوخته خود را به 50 امتیاز برساند و با هفت امتیاز كمتر از منچستر سیتی و پنج امتیاز كمتر از منچستر یونایتد در مكان سوم جدول باقی بماند.

مترجمام 14031404





:: برچسب‌ها: دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: